Salı, Şubat 04, 2014

Konuk Yazar : SosyoPeri | Ürün Dibini Görme Projesi

Ürün Dibini Görme Projesiyle SosyoPeri Blogunun Sahibesi konuk yazarım, öncelikle kendisine bloguma konuk olduğu için teşekkür ediyyorum. Ve sizleri bizim için hazırladığı, projesini anlatan postuyla başbaşa bırakıyorum :)

“Ürün Dibini Görme Projesi” ndeki Clinique Makyaj Malzemelerim 
Merhabalar, ben sosyoperi bloğunun sahibesi Sosyo Peri. Hepimizin kullanmaya başlayıp sonra bi nedenle kenara koyduğumuz ürünlerimiz vardır. Ben bu proje kapsamında fark ettim ki kendi adıma bunun 2 nedeni olmuş hep; ya çok sevmişim ve bitmesin özel günlerde kullanırım diye ayırmışım kenara ve unutmuşum ya da sevmemişim ama atmaya da kıyamamışım bekletmişim. Bu ürünlerin arasında da pek çok Clinique makyaj malzemeleri var. Öncelikle Ece’ye beni konuk ettiği için çok çok teşekkür ediyorum ve başlıyorum bu proje kapsamına aldığım Clinique ürünlerinden bahsetmeye;

1) Clinique High Impact Mascara 01 Black / Rimel



Çok beğendiğim bir rimel… Kesinlikle tekrar alınabilecek bir ürün… Vaadlerini bir bir yerine getiriyor; kirpiklere hacim katmak, kalınlaştırmak… Tabi fotoğrafta artık bitmeye yüz tutmuş halini kullandım, zaten amacım da bitirip stoğumdaki rimellerime yelken açmak...

2) Clinique Blushing Blush Allık ( renk: Bashful Blush)

Her cilt tonuna uyabilecek bir allık bence.. Orta tonlu bir şeftali; açık tenliler daha hafif dokunuşlarla, koyu tenliler daha yoğun kullanabilirler. Pigmentasyonu orta karar ancak yetiyor. Bu allığı çok sevdiğim için bitmesin diye ayırmışım kenara:) Bitsin ki yenilerine başlayayım diye projeye aldım...

3) Clinique Cream Shaper For Eyes 01 Black Diamond (Göz Kalemi)


En en en sevdiğim göz kalemi:) Alırım tekrar ve tekrar ve tekrar :) Rengine bayılıyorum, siyah değil aslında daha çok füme... Sürümü yumuşacım ancak 1-2 dakika içinde sabitleniyor ve akma-bulaşma huyu yok :) İçinde mikro simler var, dumanlı göz makyajı için ideal, ayrıca göz kapağına far olarak bile kullanabiliyorsunuz.

4) Clinique Bottom Lash Alt Kirpik Maskarası

Yine çok başarılı bir ürün... Kullanana kadar pek ciddiye almıyorsunuz ancak kullandıktan sonra alışkanlık yapıyor. Alt kirpikleri tek tek ayırıyor, dolgunlaştırıyor, en ufak kirpikleri bile belirginleştiriyor.

5) Clinique Rouge İmpact SPF 15 #24 Nearly Violet, Nemlendirici Ruj
Beklentiniz kalıcı bir ruj ise size göre olmayabilir ancak nemlendirirken hafif bir renk versin ve dudak kusurlarımı belirginleştirmesin, ne parlatıcı kullanayım ne de dudak koruyuca ihtiyacım olsun diyorsanız siz de sevebilirsiniz :)


Sizin de kullanmayıp kenara kaldırdığınız ürünleriniz varsa bence bir gözden geçirin, belki de son kullanma tarihi yaklaşmış sevdiğiniz bir şeyler çıkar içinden :) Tekrar Ece'ye çok teşekkür ediyorum ve beni ziyaret etmek isterseniz de ; http://sosyoperi.blogspot.com.tr/ ; beklerim...Sevgiler...
  


1 yorum:

  1. Canımmm, çok teşekkür ederim beni konuk ettiğin için, ben de bekliyorum mutlaka :)))

    YanıtlaSil