Cuma, Ocak 24, 2014

Makyaj | Loreal Super Liner Gel Instanza

Eyeliner kullanmadığım zaman kendimi makyaj yapmış kabul etmem. Uzun zamandır istediğim jel eyeliner için Loreal'i tercih ettim.

İyi ki tercih etmişim, yumuşak dokusuna bayıldım. Ayrıca fırçasının ince uçlu olması boyutları ve sertliği tam olarak istediğim gibi, dış görünüşü baya güzel..
Elime sürdükten 5 dakika sonra ıslattım, öyle hemen çıkacak gibi bir şey de değil, gün boyu kalıcılığı garantilemeye aday bir ürün.

Kısacası tavsiye ederim :)








4 yorum:

  1. bende maybelline kullanıyorum fena değil . fırçaları aynı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de arada kalmıştım, sonrasında elim gitti Loreal' e :)

      Sil
  2. Eyeliner konusuna katılıyorum onsuz makyaj olmuyor ama hala düzgün çekemiyorum:) Ayrıca blogunu çok sevdiim takipteyim bana da beklerim :)

    http://allwhitestuff.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim :) bende takipteyim :)
    İlk sürmeye başladığımda benim için de kabustu, sanıyorum doğru ucu bulana kadar, ben bir süre süngerli uç kullandım, taki fırçaya geçene kadar. Şimdi çok daha rahat kullanıyorum. Jel eyeliner denemediysen şiddetle tavsiye ederim..
    Özellikle Bu kullandığım akmıyor, banyo yapınca bile akmıyor. Mutlaka makyaj temizleme suyuyla çıkartılması lazım. Gün boyu kalıcılığı garanti yani :)

    YanıtlaSil